Smyckesparty!

Jag har lite blogg torka... vet inte varför men känner mig inte alls sugen på att blogga.. så det kanske inte blir lika många uppdateringar som det brukar ha varit... vi får se=)
Idag har vi haft smyckesparty här hemma.. och det var väldigt trevligt... jättefina smycken=) jag köpte mig ett armband och så fick jag ett halsband som värdinnegåva=) jättefint!!
Fick även sakerna från sexpartyt idag... så nu har jag lite påsar att dela ut, men det varju några här idag som hade beställt så dom tog ju me sig dom hem=)
Annars idag har vi varit och handlat lite på förmiddagen... sen när vi kom hem har jag plockat och städat lite... theo somnade sent på eftermiddagen men han vaknade ju inte förrän 10 imorse.. när han väl somnade så hann han sova i 20 minuter sen ringde det på dörren.. det var från stensätt som skulle kolla vårat kakel i köket... hallå det har ått 4,5 månad och nu har dom fåttt arslet ur vagnen och kan komma.. så dom tittade lite snabbt och kom fram till att dom var tvugna att ha nått medel och smeta på som dom inte hade med sig! så dom ska komma imorrn kl 8!... och den snabba titten gjorde att min lilla kille bara fick sova i 20 minuter... arrrggg!!
men han har varit jätteduktig under kvällen fast han har varit trött... inte många sura miner från honom...=) han hade ju så många att titta på här hemma idag... han har börjat göra sig till så mycket när det är folk här hemma! sötnos!=)

Nu ska jag sova är väldigt trött faktiskt.. börjar 7 imorrn..! godnatt!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0