Söndag...


Min nya frisyr=)





Haha ser där ja!


Idag har det varit söndag och sista lediga dagen på den här helgen=( tråkigt men sant! imorrn blir det jobb 12-16 bara, ska träna sen på kvällen.. ska bli härligt! ser fram imot det=)
Ja vad har vi gjort idag då? hmm vaknade tidigt som vanligt... vid halv tio va vi hela famliljen ute på promenad med ozzy... och theo gick hela långa svängen själv! duktig kille! vid 11 åkte vi hem till mormor och morfar på lite brunch!=)
Efter det åkte vi hem och fika på lite äppelpaj hemma hos emelie och denny.. trevligt.. va jättelängesen vi sågs=)
vi kom hem därifrån vid halv fyra och theo somnade i bilen.. så bar in honom och han höll på att vakna.. han hade ju inte sovit nått på hela dagen så det var väl bäst att han skulle få sova en halvtimma tänkte vi.. så jag la mej bredvid honom och somnade me såklart! thomas satt och spela och när han gör det har han ingen tidsuppfattning... så jag och vaknade av att mamma ringde.. och då var klockan halv sex!! såå det var bara upp fort som tusan och laga mat... men det blev snabblagat idag... wook! men gott var det..
Så eftersom theo och jag sov så länge förrut så somnade han ju väldigt mycket senare idag .. men då fick vi ju nästan räkna me..  

Nu kallar duschen på mej sen ska jag väl hoppa ner i sängen och förska sova lite..
God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: annica

jättesnygg i håret!!!! nöjd?



vi ses i morgon!

Kram!

2009-10-19 @ 00:08:34
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: mamma

jättefin i håret.kram

2009-10-19 @ 08:14:33
Postat av: Sussie

Vad fin du blev i håret :)

Du blev rätt lik Cicci ;)

Kram

2009-10-19 @ 11:09:55
URL: http://alltentjejvillha.blogg.se/
Postat av: Marina

Heej!

Jag har en tävling om veckans blogg.

Kom gärna in och vara med, instrukioner finns på sidan!



Ha en jätte trevlig dag!

2009-10-19 @ 11:25:43
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: marie

Jätte snygg frilla gumman;):P Kjamiz

2009-10-19 @ 21:19:01
Postat av: Jennie

Tack så mycket allesammans! jag är jättenöjd.. känns lite konstigt bara med kort hår... nu ska det vara i lite färg me=)

2009-10-19 @ 22:51:30
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0