Söndag!

Söndag idag och jobbdag.. fast bara en kortis.. 8-12 jäkligt skönt... har ju nästan inte sovit nånting inatt ju... kan ju inte sova när inte thomas är hemma..=(.. det knakar överallt och jag skrämmer upp mej själv hela tiden! knäpp man kan va men så är det... theo somnade ju som vanligt vid halv åtta.. och han fick ligga kvar på soffan här nere tills jag gick och la mej vid elva hugget.. låg och vände och vred på mej hela tiden.. lyssnar och lyssnar.. fyy så hemskt det är att somna själv! men jag tror jag somnade till en kort stund och sen vaknade till, så höll det på fram till 2 när thomas kom hem! äntligen får man sova hehe=).. han va jättetyst när han kom.. inte ens ozzy reagera på honom, utan först när han kom upp för trappen så vaknade han till... det är bra gjort! vi låg och pratade lite.. och han hade haft en jätterolig kväll=)... och sist jag tittade på klockan inatt va den halv tre.. så jag måste somnad där nånstans.. och klockan ringde 7!.. jaja skapligt trött vill jag lova!! gick upp och gjorde mej iordning.. lagom tills jag precis kommit ner för trappen hör jag theo springades mot trappen och ropar på mej... då ville han me komma ner.. helt nyvaken.. åhh så fin ha när... så thomas fick ju mot alla odds gå ner då... stackarn! förstår att han ville sova, men theo kan ju inte va uppe själv såklart! synd att jag skulle jobba annars hade han ju fått sovit ut och jag tagit theo.. som han gjorde på lördagen efter ladies night... fast jag gick upp tidigt.. men det är ju tanken som räknas eller hur?!=)
Efter jobbet idag kom jag hem på strålande humör.. vet inte varför men så var det!=).. theo åt just lunch och efter det blev det fika med kanelbulle på självaste kanelbullens dag=)... sen blev det en sväng ut till ikano.. skulle lämna tillbaka lite av kläderna jag shoppade i fredags, som inte passade mig så bra tyvärr.. även cissi kom dit och rille.. vi tog en fika på linds och sen ett litet varv till.. sen blev det hemfärd hit..  Haha innan vi åkte hemåt gick vi in och köpte varsin bingolott! så det är vad vi har gjort ikväll=).. den enda som hade turen med sig va rille som vann 100:-..=)
men så kom vi ju på att bingolotto gick ju samtidigt som ensam mamma söker.. så efter vi bingolotto slutat så  blev det att koppla in datorn i tvN och se ensam mamma söker!!=) äntligen lite pussar i programmet =O)...
så nu är det snart sängdax... ska jobba 10-18 imorrn.. skulle jobbat 12-20 men dom skulle göra nått med golven imorrn så vi skulle stänga 18... men det var ju bara bra för mig för imorrn är det dax för boxning igen!! ska bli superkul.. är riktigt taggad!! ;)

Det var allt för idag, så god natt!


mitt hjärta!


såå himlans söt i sina beiga chinos.. gillar verkliegn såna byxor=)

Skön sovställing han hade på sovtajmen åp dagen=)


Kommentarer
Postat av: mormor

grattis theo idag är du 1år 5mån vad stor du är älskar dig kram mormor

2009-10-05 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0