Tack så jättemycket=)

Kan bara bara säga otroligt tack till alla grattishälsningar jag har fått idag!! både här på bloggen,sms,facebook ,telefon och faceto face=) tack igen!

Min dag idag började med att gå upp kvart i sex och göra sig klar för jobbet..mindre roligt.. men slutade kl 13... men gick redan vid 12.30 för wirre bjöd mig påkina idag... Tack! även cissi var med=) fick ju nån att äta mat med idag.. kunde ju inte äta med thomas eftersom han jobbar kväll..=( lite tråkigt men jag fick ju ett jättetrevligt sällskap iallafall=)
Sen bar det hemåt och cissi följde me.. vi hämtade theo och både jag och cissi blev jättesega och trötta... så vi besämde att vi skulle ta en unda till torby så vi inte skulle somna! hhaha..
vi tog skopunkten först... och jag såg några som stal... plockade ner flera par skor i en ryggsäck.. så jag sa till personalen!! jag hade span på dom....jag tycker det är jättekul ju... kanske ska utbilaa mig till butikskontrollant.. vart man nu gör det?? nån som vet?? skulle verkligen vilja veta!!=) efter spanningen tog vi ett varv in på ikano... men hittade inget..=( tråkigt men då sparades ju dom pengarna... så vi åkte hemåt... skulle ju träna kl 19.... både jag och cissi hade inget pepp eller ork att träna... men med lite övertalning från wirre så åkte vi dit iallafall... när vi kommer in genom dörren säger danne att det kanske inte blir nån träning för det står stora jäkla stutsmattor i hela rummet... och tyvärr blev det träning.. synd för jag blev skitpeppad när jag kom dit ju=( så vi tog en sväng och provade på att klättra klättervägg men det gick inget vidare så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen.... Thomas hadekommit hem när vi kom... så mamma åkte typ precis när vi steg innanför dörren! hon hade ju varit här och tagit hand om theo.. som förövrigt sov när vi kom hem=) 

Så det var min 24 års dag=)
och om det är nån som vet vart man kan utbilda sig till butikskontrollant säg gärna till ;)


Kommentarer
Postat av: annica

ojsch.. folk är inte lite fräcka alltsåå :(

men bra ni sa till!!! vad hände sen då??

2009-10-26 @ 23:12:16
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Jennie

Dom kunde väl inte göra så mycket eftersom dom inte såg det själva, men det såg ut som dom gick in och kollade kamerorna.. så dom har nog span på dom ;)

2009-10-26 @ 23:34:44
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mmm verkligen synd att det inte blev nån träning!! Får träna idag istället...

Här har dú dina länkar!! =)

http://www.arbetsformedlingen.se/go.aspx?c=107

http://www.vaktarskolan.se/?page=21

2009-10-27 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0