tisdag..

Orkade inte med att blogga igår, så får göra det nu=).. och på thomas dator får jag sitta nu me... hehe.. min dator är helt puckad.. går inte att gå ut på internet... så thomas hjälper mig nu och kollar om man kan hitta felet=) han är snäll han=)...
Idag har dagen betsått av jobb 7-14... hämtade theo på dagis när jag slutat.. han skulle precis äta mellis, men han ville inte så vi gick hem och åt det istället.. han hade inte ätit knappt nått på dagis idag.. det var nån soppa som han inte tyckte om=(... så han var ganska så hungrig när han kom hem..
Nu har jag blivit lite knäpp på dagis... en dag kom han hem med en trasig blöja, en annan dag var det en blöja som satt bakåfram och nu två dagar han har kommit hem med nån annans blöjor! har dom ingen koll eller?! ... thomas har sagt till dom och dom säger att det ska bli ändring, men igår va det ju en annan blöja igen! skulle sagt till dom när jag hämtade honom, men det var så mycket annat då så vi får göra det på torsdag!
Imorrn är det ju onsdag igen!! och ledighet för mig=) ska bara mysa och umgås med min lilla kille=)... kanske ta och städa lite om jag känner fört! men det måste ju städas innan partyt på fredag!=) längtar!
Nu har thomas fixar min dator så ska säta mig vid den istället!

<bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0