Trött som tusan... snart sängtajm..

Fyy bubblan så trött jag är.. satt med theo i knät strax innan 20 och han och jag slocknade båda två! men thomas väckte till mig, och tur va väl det annars hade jag väl inte kunat sova inatt eller så.. måste ju orka med morgondagen, som består först av jobb sen Ladies Night med jobbar kompisarna=) trevligt!
Thomas har varit hemma från jobbet idag me... men nu känner han sig bättre och ska jobba imorrn igen..  när jag kom hem idag efter 16 så hade han satt upp theo´s klädhängare i hallen och tavellisten i vardagsrummet och bäddat rent i sängen och tvättat..! chockad!=) så kul det är att komma hem och det är rent och fint... Theo har varit på dagis idag men inte lika länge som han skulle.. thomas hade hämtat honom efter mellis.. det hade gått jättebra i dag me... han har hittat en både en tjej och en kille han leker med... Anna och Leo=) Theo och Leo,ekängensbuskillar i framtiden kanske ;) hehe!

När jag kom hem idag så hade vi fått häck/buskar! åå det blev jättefint!!=)


Häcken på sidan av huset!


Se så fint det blev..=)



Tavellisten med korten på=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0