dåligt av mej!!

Har visst inte blivit så mycket bloggande av mig.. fyy skärpning! I lördags hade vi lillfisan här som natt gäst.. Leia alltså!=) Det går jättebra att ha henne här.. hon är ju så snäll! Theo och Leia är precis som syskon.. busar hela tiden och sen lite bråk me=) hihi gullfisar!

På söndagen vaknade Theo först.. kl 8.. nästan direkt efter att han vaknat gick han in i sitt rukm där Leia sov och väckte henne.. eller hon va lite halv vaken=) Efter det blev det lite frukost och massor bus och även ett bad!... vid 11 kom theos gammelfarmor och gammelfarfar och även morfar och mormor på fika..=)Vi fick en kratta och en sax till trädgården... superbra! tack så mycket farmor och farfar!... Efter fikan bar det iväg till torby... vi följde med mamma och pappa, för pappa skulle shoppa! Kors i taket! han som hatar att gå i affärer!.. så det blev ett snabbvarv inne på ikano.. sen in på ikea och kolla kök och även lunchade!..
Sen va det söndagkväll... och min lediga helg har gått så jädrans fort!! hh vill va ledig mer!
men imorrn jobbar jag bara halvdag... Vi ska ju gå och se LHC spela mot ett NHL lag imorrn.. Thomas,jag,Cissi och Rille=) trevligt! Och även på lördag har jag tagit semester... Vi ska ju på Ladies Night på fredagkvällen och sen på lördagen ska thomas bort... så det fick bli så! härligt!

Nu ska jag fortsätta att laga mat till min sambo! idag får han potatis och fiskbullar!! bläää va äckligt... så sånt snusk får han äta när inte vi ska äta!
Theo sover sen en timma tillbaka... han somnade tidigare idag för han hade inte sovit så länge på dagis idag och han var verkligen skittrött och nällig.. ag skulle ju varit och boxats idag, men kände det att jag ville va hemma med theo eftersom han inte sovit så mycket... och om han skulle till mormor och morfar som var bestämt så skulle han ju inte fått somnat förrän vi skulle hämta honom och då skulle dom få ett helvete där hemme.. hehe nee vars men det skulle blivit jobbigt både för dom och han..  så jag gjorde det bästa!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0