egen dammsugare=)

Har varit på jobbet ida... 7-15 blev arbetsdagen, hade ju inte tänkt att jobba från första början men jag hade ju lovat hanna att ta hand om osten=)... men det gick faktiskt ganska så bra, fast jag var ju inget inne i delin utan det var ju att plocka och dona med osten... men dagen gick u superfort=)...
När jag kom hem va Theo och Cissi ute i lekparken.. han blev jätteglad när jag kom... ska liksom göra sig till lite... hihi=) sen efter att thomas kommit hem åkte vi en sväng till ikea.. eller ja föst blev det sagoland, theo fick en dammsugare! han tycker ju det är så homla roligt när jag dammsuger och ska ta den från mig hela tiden, så nu har han fått en egen... och den låter ju som en dammsugare fast inte lika högt som våran=) efter att vi hade ätit fick han ta upp den.. och det första han gör att att börja dammsuga... synd bara att det inte är så hårt sug i den så den suger upp allt.. hehe.. hade ju vart skönt om han kunde dammsuga allt=) hehe nee vars=)
sen har vi bara sett på idol och nu ser vi på kändisdjungeln, vet inte om det är nått att se måste jag säga... men men finns ju inte mycket annat att titta på... det blir ju läggdags ganska tidigt idag eftersom det är jobbardag imorrn..fast lite sovmorgon får jag ju allt, börjar inte förrän 12 och jobbar till 18... jippi 100% hela dagen=) yiiihaa!
Jag har gett bort en lördag nu så jag bara jobbar 3 av 4 helger=) skönt.. så nu är det:mån,tis,tors,fre,lör,sön...mån.tis,tors,fre,lör,sön...mån,tis,tors,fre,lör...mån,tis,tors,fre... härligt va=) hihi!

God natt och sussa sött!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0