ikea idag..

Tänkte att vi skulle få lite sovmorgon imorse.. hmm men icke.. lillplutten ville att vi skulle upp kl 7... men vi drog oss ett tag i sängen, så vid 8 va vi nog uppe=)... Så det blev frukoststund och lite bus efter det, sn bar det iväg till ikea.. jag fick u gardinerna jag beställt från jotex igår.. så nu sitter dom uppe och har nya kuddar och filtar i soffan.. ble jättefint.. kommer bild på det ikväll..
just nu för tillfället ligger theo och sover i soffan, thomas sitter med datorn i knär bredvid och jag sitter här... snacka om tråkigt liv!  jag tänkte jag skulle ta ch dammsuga men det kan jag ju inte göra förrän theo vaknat, så jag får väl slappa lite till..
Men vet ni hur skönt det var att inte behöva gå upp för att åka till jobbet imorse=) härligt ska ni veta!

Nu ska jag skriva ut lite kort!=)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0