Lite shopping..

Jag kunde visst förta ganska bra med thomas, eller det var väl inte bara jag theo flörta nog en heldel med=).. så han fick ett pra chinos,hade ju tänkt beiga men det blev ett pra svarta, och så  fick han koftan!! *love*! och även en scarves till, fast den tyckte inte theo så mycket om att ha på sig tyvärr... får testa en annan dag då kanske den funkar bättre=)..

Imorrse fick jag väcka grabbarna grus vid halv 9.. vi skulle ju va på fotografering vaid halv 10.. så det blev snabba bullar! hehe.. men vi hann.. theo va jätteduktig när dom skulle ta gruppfotot.. knappt nått gnäll alls, medans flera av dom nadra barnen va ledsna... men theo fick stå i marcus knä så det kanske hade med det att göra me... efter fotograferingen åkte vi och hämta mamma/mormor och begav oss ut till maxi.. mamma skulle handla lite, sen blev det ikano så vi kunde inhandla theo´s nya kläder=)... sen blev det hem igen för 13.40 var det dax för fotografering igen.. det gick inte lika bra.. han va lite ledsen så jag hoppas fotografen fick ut några bra bilder iallafall=).. Både theo och jag va trötta efter dagen så vi somnade på soffan båda två vid 14 och vaknade vid 15.30... härligt... thomas kom hem vid 16.15 och han bytte bara kläder sen åkte vi ut till tornby igen hahaha... det var faktiskt thomas som ville det.. kors i taket! jag tror nog nästan vi va över allt i tornby.. ställde bilen där vid siba och gick in där en sväng , sedan gick vi till el-giganten, sen ikano,sen gick vi bort till on-off och sen gick theo och jag till maxi och thomas gick och hämta bilen!=) ujj ujj va vi har gått idag... hehe men skönt är det=) bättre än att hoppa in och ut i bilen hela tiden.. det blev lite handling av mat på maxi.. inte alls mycket men 800:- kostade det... bläää.. sen va klockan redan 19.30!!! herrguud så fort tiden gick! och vi hade ju inte ätit än... theo fick som tur va en risifrutti hemma innnan vi åkte och så fick han en banan på maxi... men vi köpte med oss slaffsig mc.donald´s hem=( det är inget vidare tycker jag...

såå nu ska jag gå in i duschen.. theo sover och thomas sitter och kollar tv och äter snickers=)
Imorrn blir det inget dagis för theo... han och mormor ska till stan med pernilla...=) och för dagis gick det jättebra att han kunde va hos mormor=)

Sov så gott!


Sötfisen ska till dagis=)

Titta så stor han ser ut!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro.H

mpsters gull, va söt du e!!! puss på dej

2009-09-16 @ 22:10:23
Postat av: Sussie

Jisses vad stor han blivit =)

Tiden går så fort

2009-09-16 @ 23:31:09
URL: http://mybeautifulangels.bloggagratis.se/
Postat av: Farmor

Du är då för gullig "stora"killen PoK

2009-09-17 @ 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0