Män som hatar kvinnor

Nu har vi precis sett Män som hatar kvinnor! riktigt bra måste jag säga... vilken tur att jag har beställt böckerna=)
Innan idag så har vi varit runt på ikea,ikano,siba,nordik och onoff.. och jag har varit ledig idag me måste jag ju tillägga=) jätteskönt ska ni veta..=) vi räknade ut förrut att jag vissst jobbar några timmar mer än heltid hehe.. men måste ju ha casch till Thailand så det är det värt=) efter att vi hade vart på lilla rundan idag så åkte vi hem och cissi kom hit.. så vi gjorde lite potatisgratäng med fläskfilé! ett väldigt gott betyg fick det... även av thomas=) och då måste det ju bra om han säger det..=)
Imorrn blir det jobb igen... skulle ha jobbat 12-20 i delin, men så pratade jag me jobbet idag på dagen och då var det en suk i charken så dom undrade om jag kunde jobba där istället... och visst.... så nu blev arbetsdagen 8-16.. hehe mycket bättre... sen på kvällen ska jag åka och boxas med wirre!=) ska ju börja mitt nya liv imorrn igen så då tänkte jag att följa med på en runda med boxning... tror det kommer bli skitskoj... bara det är nått för mej=) hoppas hoppas!=)
nää nu är visst klockan efter 00... så duschen och sängen kallar på mej!
 god natt!


Den här har blivit Theo´s idag=)
och även en skjorta=)


Ni som inte sett den, SE den=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0