Matmässa i Göteborg=)

Jaa jag åkte och hämtade upp Wirre strax efter 8 imorse.. så vi åkte till tornby där bussen skulle plocka upp oss.. nätte även upp eva och andra personer från andra butiker här i stan... halv nio gick bussen... det är gansak jobbig och tråkig väg att åka till GÖteborg måste jag säga... men mne .. det blev några stopp på vägen för att plocka upp ytterliggare personer som skulle me.. det blev även ett fika stopp me..vid 12 va vi framme... äntligen... det ärä så tråkigt att åka buss... väl där inne va det provsmak överallt! parma,serano,magnifico,getost,möggelost,brie,appenzeller jaaa och MYCKET mer! det kändes inte som man gjorde annat än att gå och små äta... men väldigt trevligt va det iallafall.. gick även på en rundvandring inne på ridderheims produktionen... och sen blev det lite ostskola...=).. det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, trodde att det skulle vara mycket större och mer säljade, det var ju mest smak och visning av produkter... men jag är väldigt nöjd iallafall!! tycker det är jättekul att lära mig nya saker hela tiden=)

Här kommer lite bilder från våran mässdag=)



Hanna och Eva äter lite gott=)


massor av goda ostar=)

såå glad...

Fint!

och så blev det jul igen=)

Med skyddkläder under rundvandringen=) hihi så söta!

hahahaha en italienare stror jag han va, som bjöd på parma


Kommentarer
Postat av: annica

ser ut som ni haft kul!!!

kul o komma i väg lite från den här stan me :P

2009-09-03 @ 23:06:47
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Hanna

Hahaha va fina kort =) Det var en riktigt god dag =)

2009-09-04 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0