Orkar inte idag...

Orkar egentligen inte blogga idag, så det blir inget långt inlägg vill jag lova.. när jag slutade idag vid 14 så kom cissi hit och vi gick och hämtade theo på dagis.. hade gått jättebra idag.. när jag kom fick jag en låååång kram av honom=).. sen gick vi hem för att invänta thomas, som hade med sig rille.. sen packade vi in oss i bilen och begav oss till Norrköping.. Thomas ville till Media Markt.. där han inhandlade lite saker... han ville unna sig nått eftersom han har fått ut lite pengar på försäkringen.. han ville inte lägga allt på räkningar och så och det kan jag väl förstå med!=) nått kul måste han ju få... sen blir det ju att spara en del till Thailand! som nästa lördag är 6 månader kvar tills vi åker!! jippi!!!=)
Sen när vi kom hem provade vi nya Buzz som han har köpt.. Svenska Genier.. faktiskt ganska kul... men det är ju lite konstigt att dom kan göra ett helt spel om bara mig!! hihihi!=)

Så imorrn blir det först jobb... sen 50 årskalas! Grattis Kinna i förskott!!

Nu är det natti natti!


Bild av LG HT-33S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0