Pass!

Har inte kunnat komma in på msn på hela dagen, jättekonstigt! men thomas har kommit in på sin.. hmm..
Idag har det ju varit ledig dag för mej..=) men såklart vaknade theo kl 06..=(.. så vi 07 va vi uppe och städade lite och åt lite frulle.. Thomas kom inte ner förrän 09... hmm jaa när får jag sovmorgon tro ;)... Sen blev det en slapp förmiddag.. theo sov ingenting innan vi åkte till mamma/mormor vid 12.. hon ksulle ha honom en stund medans jag va på storken... cissi mötte upp mej efter det och vi åkte snabbt och hämta theo igen, som tyvärr låg och sov.. hade bara sovit en halvtimma.. men han va ju tvugnen att följa me för vi skulle ju åka och göra pass!!=) Vi va ganska stressade.. vi åkte från tallboda vid halv 2 och va tvugna att ha gjort passen och va inne i stan till halv 3... men som tur va var det inte så mycket folk hos polisen.. så det gick väldigt fort.. och theo va jätteduktig.. hihi så kul att han kommer att få ett eget pass liksom=)... sen släppte jag av cissi i stan som skulle jobba oh vi åkte hemåt.. thomas va hemma en snabbis från jobbet, men bara en kort stund.. men sen kom han ju hem för dagen.. då blev det taco´s=) sen har vi inte gjort ett dugg... sitter som två soffpotatisar med varsin dator i knät! roligt liksom!! blää..
Imorrn är det arbete igen.. dagarna man är ledig går ju så himla fort! men jag är glad att jag är ledig hela helgen iallafall.. på lördag blir det troligtvis att vi åker till stadium outlet i örebro!!=)

nu ska jag fortsätta att se på efterlyst! bye


Kommentarer
Postat av: Det kan man undra

Ska det bli ett litet syskon till Theo?=0), om jag inte minns fel så är väl storken en privat klinik för gravida? Kul i såna fall.

2009-09-24 @ 12:12:32
Postat av: Emelie

Men måste man va gravid för att gå till storken? Är de inte som kvinnohälsan typ.. man kan söka för preventivmedel m.m!!?

2009-09-24 @ 13:09:48
Postat av: Emelie

Fast de skulle ju va himla kul måste ja säga... men inte kan ja tro det när ni ska till thailand i mars.. inte så smart då kanske.. :)

2009-09-24 @ 13:10:56
Postat av: jennie

Jag är INTE gravid! jag va på storken för att hämta ut nytt preventivmedel och gjorde ett cytolog prov, så nu vet alla det! som emelie sa så ska vi ju till thailand och då vill jag inte va gravid...

2009-09-24 @ 21:46:50
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag är INTE gravid! jag va på storken för att hämta ut nytt preventivmedel och gjorde ett cytolog prov, så nu vet alla det! som emelie sa så ska vi ju till thailand och då vill jag inte va gravid...

2009-09-24 @ 21:47:15
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0