Stulen Cykel...=(

klockan är bara 22 och jag är skittröttt... usch så tråkigt det är att va trött=(....  slutade jobbet för två timmar sen me.. gick väldigt seg idag... dagen kändes väldigt lång måste jag säga!! men dagen fick ju ett slut iallafall..=)..
när jag kom hem fick jag mat!!(kors i taket) eller han hade ju inte lagat nått åt mej.. utan theo och thomas kom till mitt jobb och köpte rebenspjäll och potatissallad! hehe han gör det lätt för sig!=) efter att vi hade ätit och så så har vi inte gjort någonting verkligen... bara suttit i soffan och slappat! härligt!

Timmy hade ringt när jag slutat.. så jag ringde upp honom.. och han sa att min cykel som han lånat har blivit stulen!! faan då, kan inte folk låta nått som inte är deras va eller??!! trött man blir.. så imorrn ska jag ringa försäkringsbolag och polisen...!!
sen vid halv 10 blir det gruppfotografering på dagis=) se hur det går då!... efter att vi varit där så ska vi hem igen.. theo ska ju inte va på dagis imorrn eftrsom jag är ledig.. så vi ska nog åka och handla lite med mamma tror jag.. men måste va hemma tills 14 igen för då är det fotodax på dagis igen... för enskilt foto! hoppas bara jag hittar några kläder att sätta på honom... vill ju att han ska ha ett par chinos men jag har inte hittat några.. sen har jag sett en ursnygg kofta på kappahl som skulle passa honom perfekt... får se m jag kan flörta lite med min underbara sambo, så theo kanske kan få kläderna=) hihi!=)

sovdax! bye bye!


Är den inte helt underbart fiiiin eller?!


Kommentarer
Postat av: Cissi

De är jätte fint me såna koftor:)

2009-09-15 @ 22:50:00
Postat av: mormor

jättefin,flörta du

2009-09-16 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0