Trött dag!

Va vääääldigt trött imorse när klockan ringde 06.40..... det blev inte alls sent igår... va hemma till halv tolv.. men det blev endel drinkar och några öl=) måste säga att det var jättrevligt! god mat var det med... har aldrig ätit Hallomi förrut, men jag smakade det igår och jag är helt frälst!! guuu så himla gott det var=) allt va gott, det var nån biff som va himlans god me=)... hade velat stanna längre men tyvärr va det ju jobbar dag idag=(...
kom väl inte i säng förräns runt halv1 hugget .. somnade och klockan 3 ringer thomas mobil två gånger!! snacka om att jag blev irriterad! men till slut somnade jag om och sen vaknar theo vid 5 nån gång och ropade på oss.. så thomas gick in och hämtade honom och kl 6 ville han inte sova mer... usch vilken natt alltså! så jag kan säga att det var väldigt skönt att komma hem efter arbetsdagen idag, som tur va så va theo lite trött me så båda vi somnade i soffan=) det var en välbehövlig lur... man är ju inte ung längre och orkar lika mycket ;) eller hur??! hihi!
Så på eftermiddagen idag har vi inte gjort mycket... rille kom hit förrut... thomas och han sitter med varsin dator i knät och spelar mafia wars! datanördar jaaaaaaaa!!! men men... det blev potatismos och hamburgare och snitzel för thomas och rilles del... va jättegott med hemmagjord potatismos! tycker ine om pulvermos för den delen, det blir inte så ofta vi äter potatismos, så det smakade bra idag... även Theo älskar det=)

Cissi sluta jobbet nu kvart över och kommer ut hit en sväng..
imorrn är det dax för jobb igen... men en kort dag 8-12 bara=) men 100% är det ju hela dagen... hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0