1 år sen igen..

Idag är det 1 år sen Theo döptes=) och jag säger det igen.... guuu så fort tiden går!!!=)  för ett år sen så va han ju bara 4 månader och knappt sa ett ljud, nu är han en stor kille och vet vad han vill ;)...mmmm!

Idag har dagen varit jobb igen, tråkigt det måste va att läsa den här bloggen som bara handlar om jobb hehe.. men iallafall jag slutade tidigt kl 13=) och började 7.. det är en skön tid hihi... hämtade theo på dagis vid halv 2 och då låg han i vagnen och sov, så jag pratade lite med marcus om hur dagen hade gått.. han sa att det hade gått jättebra, bättre än vad han trodde det skulle gå eftersom han va sjuk hela förra veckan.. så det var ju bra.. men efter att vi hade pratat i typ 3 minuter så vaknar mitt lilla hjärta=) han måste ha kännt på sig att hans mamma skule hämta honom=) för han hade bara sovit i typ en timma.. men det gör ju inget=) så vi gick hem och tog en sväng med ozzy, hängde upp tvätten som thomas hade satt på innan han åkte till jobbet, men med fördröjning så den skulle va klar tills jag kom hem;).. sen gick vi ut i lekparken och lekte lite i sandlådan.. det märks så mycket han lär sig på dagis.. nu tar han spaden och fyller sandkakan med lite sand och vänder på den och bara ler när han ser att det blir en kaka=) såå söt så! thomas kom hem vid 16 idag... han har ju inte jobbat på schenker på ett tag nu så han var och pratade med dom, eftersom han inte fått några tider nu på sista tiden.. men det ska komma igång igen... tycker det är dåligt av dom att inte meddela det liksom men men.. så nu ikväll har vi bara haft mys hela kvällen... hehe just det.. vi kände förut hut det luktade lite bajs och frågade theo om han bajsat och han sprang till tvättstugan så vi kunde byta blöja.. så vi gjorde det och jag frågade om han skulle duscha och så klart skulle han det... så han fick ju springa naken ett tag där medans jag gjorde mig klar.. helt plötsligt ser jag hur han börjar ta i för att bajsa!! hehe så fort som tusan tänkte jag att sätta honom på pottan, men hann inte! så det kom en liten korv på golvet hihi! men jag satte honom på pottan sen iallafall, men då kom det ju inget mer=(.. så det kan gå ibland=)

har glömt att säga det att det har kommit fram två tänder till i theo´s mun=) dom övre framtänderna=) så nu är det hela fyra stycken i munnen hehe! man märker på honom att han tycker att det är lite konstigt att det komit upp små tänder för man hör ibland hur han typ kör nedertänderna mot dom övre så det gnislar lite.. aj aj det få man inte göra...

Jobb imorrn igen kvällen=( usch vad jag tycker det är tråkigt att jobba kväll, fast egentligen ska jag väl inte klaga, jag har ju bara en kväll i veckan=) det finns ju dom som har fler hihi!
Vi köpte Phuket guiden idag som man kunde köpa med aftonbladet... åhhh vad jag längtar ännu mer nu tills vi åker efter att ha läst lite ur den=)

Good night!=)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Den kommer jag o kollar i nån dag =)

2009-09-15 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0