hemma igen..!

Nu är vi hemma! kom hem igår vid 19 hugget nån gång! flygresan både dit och hem har inte varit några som helst problem med theo och det var jätteskönt! igår när vi kom hem, va vi helt slut allihop... jag och theo somnade i soffan.. och vid kvar över nio gick vi upp och la oss allihop hahaha... men vi vaknade ju tidigt imorse istället hahah strax innan 06 satt vi och åt frukost hahha! så kan det va! men då kanske vi blir trötta ikväll så vi ställer tillbaka oss på svensk tid=-)... vi hade inget att göra imorse så vid kvart i åtta ringde vi hem till mamma och pappa och väckte dom! snällt av oss.. så vi åkte dit på frukost igen hhaha... och nu vid 14 ska kinna och jemma komma.. och sen kommer även familjen rödin... och sen även ikväll hanna och danne! hihi så kul! just det cissi kommer med och lämnar min bil! hihi fullt hus! men hur kul som helst!
Nu ligger theo och sover... jag och thomas sitter på baksidan i solen.. ganska så skönt men inte så skönt som vi har haft det där nere i solen!

imorrn är det jobb som gäller igen.. 7 börjar jag... sen kommer jag sluta 13... och dåblir det hem och ringa och styra med försäkringsbolaget... mindre roligt men vi måste ju få ut nått av vårat sjukhusvistelse..

det får vi bli allt för nu! kommer troligtvis lite bilder ikväll!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0