Fredag:-)

Har precis kollat på Hulk Hogan på MTV.. och dom skaffade en lite apbebis! så himlans söt alltså! åå jag vill oxå ha en liten apa:-)

Theo har varit jättetrött nu på kvällen och somnade för en drygt timme sen!.. han har inte sovit nått på dagis idag för han vaknade imorse när jag skulle upp vid 05.45.. hehe det var ju inte så populärt hos pappa thomas inte ;-).. för när han vaknar när jag ska upp så vägrar han ligga kvar i sängen.. han ska med mig ner.. så thomas måste ju me gå upp.. jag kan u inte mysa och bära honom när jag ska göra mig klar för att åka till jobbet... men är jag hade åkt så gick dom upp till sängen och la sig... dom hade somnat båda två ochvaknat runt nio.. skönt för dom.. men då förstod jag att han inte ville sova på dagis.. så vi sa till dom att dom inte behövde få honom att sova om han inte ville.. och det var ju rätt.. som sagt han har varit jättetrött men ändå inte överdrivet gnällig.. så det är ju bra :-)..

Thomas sitter för tillfället däruppe och kollar på nått program som han har börjat att se.. men det slutar snart som tur är haha.. det är så tråkigt att sitta här nere själv ju ;-) just det är väl Let´s dance på tv:n.. kanske ska sätta på det, ja så får det bli...

Bye bye!


Hahahaha theo har raggarhäng! så otroligt söt man får va!


Ska ta kameran hela tiden när han blir fotad:-)


Kommentarer
Postat av: mormor

samma häng som morfar......

2010-02-12 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0