Helgen är ju slut nu...

Söndagen är redan slut och ny arbetsvecka imorrn.. och en lång vecka blir det.. jobbar hela helgen me.. men men nån måste ju göra det ;-)... idag har oxå varit en sån här hemma dag.. skulle ju städa övervåningen men det har det inte blivit mycket av inte ;-).. pappa  och mamma kom hit på förmiddagen.. med en spark och ett parkeringshus till Theo.. parkeringshuset va en stor hit måste jag säga... han har lekt med det istortsett hela dagen.. vi gick ut för att testa sparken innan mamma och pappa åkte hem... men då ville han inte sitta på den.. så kan det va... jag provade lite senare sen me men han ville inte då heller..

Sen på eftermiddagen åkte vi hem till mamma och pappa på lite middag.. potatis och köttfärslimpa.. och så gott det var då!! MMMM:-)
Theo kom efter ett tag när vi hade varit det och sa att han ville osva.. så han ville hem.. men inte sov han när vi kom hem.. cissi kom hit me en sväng och då kan han ju inte sova :-)... men kors i taket va att han somnade ganska så snabbt och bra sen iallafall.. tror klcokan va runt halv 9... men han kändes inte bra.. va jättevarm och så satt han i mitt knä, jättesnäll och bara ville mysa.. och nu när jag känner på han är han jättevarm och genomsvett.. och efter en liten stund är han iskal och kallsvettig... undra vad det är nu som är på gång... fler tänder kanske?? behövs ju fler i hans mun.. det är ju bara 7 st :-) Får se hur han mår imorrn.. har han inte feber blir det ju såklart dagis.. så vi får se vad morgonen säger..



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0