Huvudet..

Mmmm jäkla skit då! huvudvärk!! hatart!! skulle ju tränat ikväll men kände att huvudvärken va ivägen! ville ju så jättegärna träna.. men vad gör man??  så nu på kvällen har jag så gott som det har gått legat i soffan... har gått ganska så bra en theo vill ju ha min uppmärksamhet och så hela tiden.. och jag har ju inte direkt varit på bushumör.. slumra nog till kanske en kvart eller nått men det hjälpte ju inte.. nu börjar jag känna mig som en människa men det är inte över än :-(..

såg på dagis idag när jag hämtade honom att det går magsjuka där:-( neeej! vill inte ha det!!! men nu på kvällen så bajsade theo jättelöst! hoppas inte att det har med magsjuka att göra!

Nu ska jag lägga mej tror jag.. lika bäst!

natti!


Sötisen sitter och tittar på koala bröderna..


Trötis:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0