inget sovande på dagis idag.

Nu är det kväller igen.. theo somnade på 5 minuter efter att familjen rödin åkt hem... snacka om trött alltså! hade inte velat sova nånting på dagis idag heller... det är ju så ibland... som sagt så va familjen rödin här en sväng.. och som jag alltid säger: trevligt som tusan!=)
Theo och Leia busade som aldrig förr.. sen fick dom varsin glass, satte sig i soffan och tittade på tv... så söta ska ni veta! dom finaste barnen =)!..

thomas och va jag och lämna in bilen på verkstaden innan han började jobba.. får vi se vad felet är på den och hur mycket det kommer att kosta =S... usch för bilar alltså! känns som man bara vill sälja den där nu alltså.. men det går ju inte när den är paj.. måse väl laga den först tyvärr=(..

Imorrn är det sista jobbar dagen innan helgen! wweeii! det blir min tredje helg på raken jag är ledig! gött ni=).. men nästa helg blir det jobb hela helgen.. men ibland måste man ju det me =)

God natti gott folk=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0