Otäckt :-(

Kommit hem från jobbet här för en stund sen... ha en del nu på kvällen att göra faktiskt...
Lite otäckt va det me.. det var en gubbe som svimma i kassan.. riktigt läskigt.. han hade bara fallit ihop och låg på golvet!... måste ha varit blodtrycksfall eller nått.. för sen när han kvickna till så va det som inget hade hänt.. utan gick därifrån som vanligt.. :-/.. lustigt...

Jag fick lämna theo på dagis imorse.. och det gick riktigt bra måste jag säga.. inga tårar eller nått.. det brukar det ju va när jag lämnar honom... men idag ha jätteglad!hade ätit bra me på dagis.. sovit sina 45 minuter.. men när han blev väckt så va han tydligen inte lite glad.. ville sova vidare!

och nu när jag kom hem sov han:-(... jag vill ju mysa me honom ju:-).. men det får jag ju göra hela dagen imorrn.. då är jag ju ledig! så då ska vi ut till ikea och ikano.. kolla efter present till farbror Denny:-) och åt kusin Liam..

Så nu är det duschen som gäller!


Theo i somras här på våran baksida i bara pyjamas! tänk när det blir så varmt
så han kan vara ute i pyjamasen på kvällen.... LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh...de längtar jag med efter... va myys de ska bli med sommar igen :)



Vi e ju lyckligt lottade me som har en baksida att va på... :)



Ser framemot måååånga grillkvällar med er :)

2010-02-24 @ 08:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0