Säng dax..

Ojj klockan är väldigt mycket nu ser jag! dax för sängen minnsann... men först duschen.. faan har haft världens huvudvärk nu på kvällen=( tråkigt!!
Jag slutade tidigt idag, hämtade busen på dagis=).. han och en pojke till hade hittat på bus idag.. fröknarna hittade dom i köket och dom hade hällt ut saker på golvet! usch då=).. men dom får faktiskt skylla sig lite, för dom "glömde" ju stänga dörren dit in!

Va ska lillen och jag hitta på imorrn då??.. ska me mamma och handla en sväng på förmiddagen iallafall.. sen blir det väl att städa som vanligt antar jag!..

nä nu blir det duschen! ses imorrn!

bye


Så här mysigt hade vi det strax innan lillen somnade=) hihi jag hade nog redan slumrat till ;-)


♥ Mitt allt!♥


Kommentarer
Postat av: mormor

han ville säkert baka en kaka tills ni kom....

MORMORS BUSPOJKE..................

2010-02-10 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0