Sjuk!=(

Jaa nu har jag me åkt på skiten som thomas och theo va hemma för förra veckan! inget vidare alltså.. genom förkyld, och illamående! fyy alltså, nån som vill byta med mej?!... och det är ju träning ikväll me som jag inte kan va me på ju! synd! jag vill ju gå på boxen!

Vi skulle ju till BVC med theo idag kl 10.. men vi 9 ringde dom därifrån och sa att BVC tanten va sjuk... typsikt.. men det ar ju bra på ett sätt eftersom jag själv inte mår så bra... men nu har vi fått en ny tid på torsdag, hos en annan  BVC tant... han måste ju verkligen ha sin spruta nu! för nu är det ju lite drygt 1,5 månad till vi åker! Thailand here we come!

Nu ska jag lägga mej och sova en stund innan det är tajm att häta theo på dagis vid halv 2
god middag!

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: mamma

stackare det är inte lätt att vara sjuk, ha det kram

2010-02-01 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0