Snabba cash!!!=)

Jaaa nu har vi precis sett den! jag tycker den va grymt bra!! och vilken snygging sen då! åååå helt underbar!=)
Lite dålig kvalité på filmen men den gick ju att se på iallafall!!
Jag säger bara se Snabba cash alltså!

Min lilla kille är sjuker=(.. igen.... han har feber... igen...=(... stackarn... denna gång beror det troligtvis på sprutan vi tog till thailand... dom sa att efter ca 2 veckor så reagerar man på den och då är det oftast feber... tråkigt men så är det!=(... så om han har feber imorrn me så skulle mormor ta hand om honom..


Och så vill jag passa på att säga ett stort grattis till sofia(karleksbarn.blogg.se) som har friat till sin sambo(blivande man) idag och fått ett stort JAAAAA!
Grattis igen vännen!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0