snöööö!




Theo verkligen älskar att va ute i snön=)..
 vi har varit ute i tre olika omgångar idag och en timme varje gång, och han vill aldrig gå in! han får aldrig nog.. så andra gången vi va ute så lovade jag honom att vi skulle gå ut en gång till efter maten... och som jag lovat så var det ju bara att klä på sig termobyxorna och bege sig ut=) thomas orkade inte så han stanna inne.. men theo och jag busa förfullt.. skulle gunga(som ni ser på bilden) och så slängde vi oss i snön=)
Jag tcker att det brukar va lite kallt att va ute och leka i snön men idag har det varit riktigt skönt! ska vi nog ta och göra om imorrn om det inte är snöstorm vill säga!



Busen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0