Kärlek!



Det här inlägget skrev jag igår men det blev tydligen inte publicerat!=S


idag är det måndag igen då=( en hel vecka framför sig.. känns väldigt långt till helgen nu men det rullar nog på som alla andra veckor.. har inget inpalnerat i veckan, så vad händer då??
jag började inte förräns vid 12 idag.. jobbat kvällen.. gick bra men det var lugna gatan ;).. när jag kom hem va theo vaken.. han öppnade dörren och sa: heeej mamma!.. sen sprang ahn in och gjorde sig till och lekte apa.. sen kom han springandes mot mig och krama mig! snacka om att han blev glad att se mig!! ååå vill ha det så vare dag.. men så är det ju typ ;) kärlek det ni!!♥

Va även och kolla på kärnhems huset idag me.. men vi kommer inte att flytta dit=(

god natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, de e myyys!!! :)



Jasså, vadå då? Vad det inte som ni väntat er?

2010-02-10 @ 10:19:10
Postat av: Jennie

Joo det var det kanske, eller jag vet inte.. men det blir inget med det iallafll..

2010-02-10 @ 13:09:14
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0