Feber=(

Jaahaa då var det dax för feber igen för lillkillen=(... men denna gång beror det på andra dosen av baconsprutan som han fick idag...  vi va ju på ikano med mamma på förmiddagen och då stod vaccineringsbussen där och då passade jag på att han skulle få  sputan... gick jättebra men han var ledsen, men det blir han jämt när han är på tex BVC.. hehe... men efter sprutan fick han ett litet klistermärke för att han hade varit så duktig=).. och av mormor fick han gå in på gottin och välja godis=) det gillade han.. och glömde genast bort att han hade tagit spruta..=)

har även pratat med dom j*larna på e-phone med... ringde imorse innan vi skulle åka och släppa av thomas på jobbet... satt 35 minuter i kö och när jag kommer fram ska dom koppla mig vidare och helt plötsligt avbryts samtalet!!!! ååååå! så jag ringde igen efter att vi kommit hem från ikano... ringde till ekonomi avdeliningen igen som jag brukar göra men nu svarade dom... och jag berätta som det var om allt och att jag ville ha ersättning för alla dagar vi har varit utan telefoni och bredband... men då säger hon att hon måste ha ett intyg från e-phone att jag ska få det! och dom idioterna på det företaget har inte skrivit in nått i sin dator!!! åååååå igen!! men hon skulle kolla upp allt och återkomma till mig.. men inte har hon gjort det under kvällen inte! hmmmmm!! det får bli ett samtal till imorgon kan jag lova!

nähää det var allt!
bye!


hoppar och hoppar!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0