hmm!

Idag har varit en lugn dag på jobbet... har hunit med endel faktiskt... har även hjälp till med prissänkningen=) kuuul!
Annika och jag har även varit på ikano idag efter jobbet och shoppat bebis kläder=) Jenny på jobbet har ju fått en liten Nils så vi skramlade ihop på jobbet och så åkte jag och annika och handla... va jättekul.. längesen man köpte så små storlekar=) hihi mysigt!

När jag kom hem hade thomas varit och hämtat theo... han har blivit busig säger dom på dagis=) hihi! fast thomas visste inte på vilket sett han va busig men vi får väl höra det snart ;)
dom hade börjat med maten när jag klev innanför dörren... skalat potatis och tagit fram fisken! dukriga dom är.. och inte ens behövde jag säga vad vi skulle äta=) då blir man glad=)
Sen på kvällen har vi bara myst och tagit det allmänt lugnt..
theo snackar om allt och inget,.. så fort han ser en helikopter eller ett flyplan på tv pekar han uppåt och säger ailand!=) hihi gullet!

När jag kom hem och hade parkerat bilen hörde jag gnäll från grannhuset.. och jag går ett extra varv och ser två hundar som är ute på sin "innegård på tomten.. dom sitter och snäller och ingen verkar bry sig och det var ju liksom -4 grader ute... jag minss att jag har hört dom förrut och undrat vad det är... det är faan i mej djurplågeri att ha hundarna sittandes ute i det kalla vädret...! ser jag det en gång till kommer jag att ringa nån..  vart man ska ringa vet jag inte men det går att tas redan på.. det är liksom två småhundar och dom har ju inte så mycket att värma sig me=( stackars dom!

nu är det natti snart!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0