KAAAALLLTTTT!!!

Fyy så himlans kallt vi har det här hemma!! eller nu börjar värmen komma tillbaka!! när vi hade 17,6 ringde jag stångåstaden jouren.. då fick jag nog..! och en halvtimma senare kom dom! så nu börjar det blir varmt igen..! tänk om dom inte kunnat fixa värmen och vi skulle ha sovit i den här kylan.. då hade jag åkt hem till mamma och pappa ;) där är det varmt iallafall!!

Idag var det jobb som stod på schemat.. kvällen.. men det gock bra.. lite sakta men kväll blev det ju till slut!.. fick ju schemat igår me och nu är mina tider lösta.. blev ganska så nöjd med det så det är bra=).. medans jag var och tjänade lite pengar var thomas och theo hemma hos kinna och jemma och hälsade på.. senare kom kusin leia med.. kan bara tänka mej vilken fart det var på dom ;)

imorrn blir det jobb för min del igen.. 12-18.. va ska mina killar hitta på då tro?!.. kanske skulle dom hem till kusinen=)..

Theo blir så glad när jag kommer hem♥ idag när jag kom satt han i thomas knä i soffan.. och när han såg mej kom han springades och sa hej och kramade mej! vadå känna sig välkommen när man kommer hem=) KÄRLEK!

Känner att jag är väldigt seg i kroppen idag, näsan börjar bli täppt... inte sjuk bara hoppas jag!!! nej det vill jag inte!

Nähää nu ska jag mysa med min sambo!
godnatt på er!


Sötast!!


Kommentarer
Postat av: Filip

Samma här.. här brukar det ligga mellan 16-18grader, så mkt kläder får man ha på sig..!!!

hälsa familjen!

2010-01-31 @ 12:49:58
URL: http://viveland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0