LHC!

LHC-LULEÅ är jag precis hemkommen ifrån=) satt i lougen med annika,jacob,stefan och leif från jobbet=) va även några andra hemköpare från en annan butik! mycket trevligt.. men tyvärr kom det värk i mitt huvud=( och jag blev jättetrött.. kanske för att det inte var någon vidare fart på matchen... men trevligt det hade jag ;)
Skulle ju jobbat ikväll men så blev det inte..:)..
Fick även vårat efterlängtade schema idag me.. ska kolla över det lite här snart=)... hoppas bara det inte blir allt för mycket krångel med det!..
Nu på kvällen har theo varit lite bångstyrig me pappa.. han har frågat hela kvällen vart mamma är:( usch vilket dåligt samvete jag får då när jag inte är hemma när han frågar efter mig=(.. och imorrn jobbar jag kväll och då är jag ju inte hemma med han heller=(..

Nää nu ska jag lägga mej och försöka få bort huvudvärken!
God natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0