onsdag..

Idag har varit hen hemma slappar dag=) lite skönt=) vi vaknade runt 9 hugget och gjorde lite frukost och bara myste.. sen var det dax för städning... går så fort när man hjälps åt... men hoppade visst över övervåningen =S.. den tar jag en annandag ;)
sen på eftermiddagen åkte vi hem till mamma och pappa på lite mat.. taco bjöds det på idag och det är ju alltid gott=)..
när vi kom hem så var det ju bara att ställa sig och skotta snö.. eller thomas och theo gjorde det... fyyy tusan vad det har snöat nu... jag får nog gå ut extra tidigt imorrn och skrapa och borsta av bilen tror jag..

jobb imorrn igen.. dagarna som man är ledig går så himlans fort... men det är ju bara två arbetsdagar för mig den här veckan sen är jag ju ledig i helgen=).. och då blir det kalas på söndag.. thomas fyller ju på måndag så vi firar honom på söndag istället.. kl 14.00.. så det blir trevligt... jag kanske ska till annika med på lördagkväll;)
Dagis dax för theo imorrn igen då.. han har ju inte varit där på 2½ vecka så vi får se hur det går.. men det ska nog gå bra!
Efter jobb och dagis imorrn ska vi åka och hämta bilen som är färdig... sen ska vi upp till farmor på sjukhuset och hälsa på...!

Nu ska jag fortsätta och kolla runt!=)
godnatt!


Thomas och Theo har byggt koja och busar lite ;)


ute och busar i snöyran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0