Paradise hotel

Sitter och kollar på paradise hotel.. så roligt hahaha!
Nu på kvällen har det blivit träning för min del.. jätteskönt, men jag kände att jag var helt slapp i kroppen... men men..!
Idag har theo varit hemma från dagis.. han har varit jättelös i magen i flera dagar nu och inatt så kräktes han ett par gånger=( stackarn... så thomas fick va hemma med honom idag.. han har inte kräkts nått mer underdagen men han har varit väldigt dålig i magen.. kan det vara tänder igen?? han har ju bara sju=)... men han blir hemma imorrn me.. det är väl bäst ifall det skulle vara nått annat! så jag är hemma med han imorrn...
Så imorrn ska vi bara ta det lugnt och kurera lillpojken!=)

Nu ska jag sova! godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ge honom en krya på dig kram o puss från mig!

2010-01-26 @ 00:01:15
Postat av: rille

låter ej kul de men hoppas lille man kryar på sej

2010-01-26 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0