Resfeber?????

är det det jag har allaredan?? hihiihi.. vet inte... jag blir helt uppspelt av att bara tänka på thailand=) men det är ju liksom tre månader kvar!!  annars kanske jag är lite nervös eller nått.. inte för att jag ska åka utomlands själv(utan föräldrar) för det har jag ju gjort flera gånger.. det kanske är att jag ska åka med barn den här gången, det har jag ju aldrig gjort förrut... hmm jag vet inte... det är mycket som ska planeras och inhandlas...  jag brukar inte ha resfeber så nått konstigt är det...=).. hihi men spännande jag längtar så enormt mycket nu!! hoppas månaderna går fort!! jag vill nu!!

jahopp annars idag har jag varit på jobbet och jobbat lite... när jag slutade åkte jag bara hem och hämtade resten av familjen och så åkte vi och handlade mat för veckan som kommer....  vi har ju börjat skriva matlista nu igen för det är så jobbigt att komma på vad man ska äta varje dag.. och i slutändan är det alltid jag som väljer vad vi ska äta för thomas vet aldrig säger han... men nu är det sluta på det=)... nu blir det, det som står på menyn varesig man är sugen på det eller inte!
imorrn, tisdag och onsdag är jag ledig.. eller jag har semester mån.tis.. så imorrn ska vi åka och ta sista dosen vaccin på theo.. sen blir det ut till ikano en sväng med mamma=)

theo bara växer och växer=) han har börjat visa känslor liksom.. inte känslor som han är ledsen och så men såna känslor att han saknat en och så.. visst det har han visat väldigt länge för mig och thomas... men nu har han börjat springa fram till mormor och morfar och ge dom en kram och en puss så fort dom stiger in innanför dörren här eller om vi kommer till dom=) han tar en plastlåda han har här hemma med handtag och sätter på armen och går mot dörren och säger hej då... och vi frågar vart ska du... då säger han bara: moffa =) så då ska han hem till morfar=)

jag sa till honom nu på kvällen att vi skulle ha lite mys.. för vi köpte godis på maxi idag.. en påse till mig och thomas och en till theo.. så jag sa till honom kan du hämta godiset i lådan... och han går fram till "godisskåpet" och tar fram sin påse... jag frågar om han kan ta me våran me och det gör han... innan han kommer till oss stänger han skåpet!! haha såå sööt allstå.. sen kommer han och ger våran påse till thomas och sätter sig i soffan mellan oss med sin påse!! hihi... han förstår mer än vad man tror alltså!! såå stor!

nää det får va allt för idag! tyvärr har jag inga bilder för kameran glömde vi visst kvar hemma hos familjen rödin på nyårsafton... vi ringde till dom förrut och tänkte vi skulle ha hämtat den men dom va inte hemma=(.. så den får vi ta en annan dag!

god natt på er!


Kommentarer
Postat av: mormor

Vad stor han har blivit lille plutten...

2010-01-04 @ 06:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0