rubrik??

Igår kväll hade vi familjen rödin här på besök=) alltid lika trevligt som vanligt=)... barnen busade och stojjade som bara den=) hehe det är lite och städa när dom har varit i farten=) men dom har ju så himla roligt med varandra! det blev mycket prat igår om familj,hus,bebisar och allt möjligt=)

Nu ikväll har cissi varit här på besök.. vi har käkat lite och kollat på film... idag blev det Taken, va väldigt bra faktiskt! i veckan som kommer ska vi försöka få tid att åka och vaccinera oss blev det bestämt.. lika bra att ta det så fort som möjligt... theo ska ju ta sin 1,5 års spruta den 1 feb, så det är bäst att ta thailand sprutan nu!

Theo sover nu sen en stund tillbaka.. han har varit väldigt lös i magen hela dagen idag! undra varför det är så?? kan det vara mera tänder.. för han har haft lite feber me.. inte mycket men lite har det allt varit! får se hur han är i magen imorrn...
Imorrn är det jobb som gäller för mig.. thomas och theo ska åka hem till kinna och jemma/farmor och farfar på förmiddagen.. sen på eftermiddagen när jag slutat blir det att åka hem till mamma och pappa och äta lite mat me ;)

Nu ska jag se lite på en film som är på tv.. sen blir det en dusch och sängen! nybäddad me=) thomas har varit himlans huslig idag när jag jobbat.. bäddat rent, plckat iordning, vattnat blommorna, tvättat mm.. han kan om han bara vill!=) jag skulle iallafall vilja se mer av det♥

Nu är det slut för idag! tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0