storätare!

Idag är jag trööött! hehe.. nee inte överdrivet kaske men visst är man allt lite trötter... det är jag ofta efter att jag börjat 07... men det konstoga är att jag är aldrig trött när ja ska gå upp.. aldrig några problem att ta mej ur sängen... jag är nog en morgon människa=).. när jag hämtade theo på dagis idag ville han inte gå hem.. fick sitta och träla med han i tio minuter innan han gav sig! hihi det är kul att han triivs så bra.. dom säger att det inte är några problem alls me haan.. han leker, äter bra, sover som han ska.. jaa det är bra helt enkelt=) Ikväll har vi ätit wook.. theo verkligen älskar det.. åt massor... sen igår har han börjar äta hur mycket som helst.. han åt sju plättar till middag igår, 3 rostade mackor till fruksot imorse.. och så hade han ätit två portioner pyttipanna på dagis idag=) duktig kille!=) imorrn är min lediga dag och jag ska verkligen vara LEDIG! inget planerat.. eller joo det blir nog att ta fram damsugaren men det går ju snabbt=) snart börjar paradise hotell=) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0