Baht!

Har kommit hem här precis efter en lite shoppingrunda... eller shopping kan jag väl inte säga men det blev att handla mat... sen även har jag varit och växlat lite pengar... oj ojj va rik jag känner mej nu! 38 500 baht fick jag :-)... men det blir att växla in lite till ;-) hihi va roligt! snart bär det av!!

Har bestämt me annica, annelie, och hanna på jobbet att vi ska träffas den 20:e hemm hos annelie..:-).. ska bli himlans trevligt.. och sen tänkte vi ta lite bowling på det... härligt va! en sista party träff innan vi åker... yeeeehhh!

theo ligger här och sover bredvid mig just nu... förstår att han är trött.. vaknade ju kl 7 imorse.... och jag är ganska så trött me.. funderar kanske på att mysa ner mig med honom :-)

God middag..:-)


Kommentarer
Postat av: annica

en sista party träff :D låter nästan lite hemskt :S

jag hoppas ni kommer hem igen i alla fall :D

kram!

2010-03-10 @ 15:42:01
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Jennie

mmm man vet aldrig om vi kommer hem eller inte:-) kanske stannar i värmen för evigt;-)



2010-03-10 @ 20:49:37
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0