ett extra jobba:-)

Sitter och kollar på det där dejting in the dark... haha konstigt! men lite kul att titta på ändå:-).. finns ju inte så mycket att se på tv:n...
thomas ligger däruppe och söver theo.. går sådär för han ropar på mej hela tiden.. men han måste lära sig att pappa får göra saker med honom me... och att det inte bara är jag hela tiden.. så är det...

Thomas har fått ett extra jobb me:-).. ska jobba med sin bror på fredagar och kanske söndagar! kuuul för han!
och nu på kvällen har familjen rödin varit här på lite fika.. även cissi;-).. hon skulle ta med sig taxfree katalogen hem till örebro nu när hon åker hem i veckan:-)....

Jag har nått konstigt pirr i magen..:-) är det för att vi ska åka snart tro eller??...:-)

Och så måste jag ju bara säga att Leia ska få ett syskon me! jag går ut med det här nu när emelie själv har gått ut med det på facebook! mn jag har ju vetat det ett tag ;-) hihihihi!
Jättegrattis till er!!

nu börjar det igen:-)

bye bye!


fin tröja va?? ;-)
Den kommer från tryckexperten.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0