Fredag..

NU har vi precis kommit innanför dörren.. har varit och handlat en sväng tills ikväll..:-)
Thomas skulle u börja sitt "nya" fredagsjobb idag... men det blev inget med det :-(.. det hade kört ihop sig på nått sätt.. men det gör ju inte så mcyket egentligen.. han hade ju semester från hans andra jobb, så han får ju betalt i vilket fall:-)..
Det gick mycket lättare att få i han penicillinet idag... han satt i thomas knä och bara gapade till en början.. men när det var det sista kvar i sprutanbörjade han streta imot... men han fick i sig det iallafall och det är ju toppen bra!

Ikväll då så är det ju paaarty!! yeyy! ska bli så himlans trevligt!:-)

vid 15 åker vi hem till familjen rödin, där theo ska tillbringa sin natt... jag vet att det kommer att gå toppen bra, men jag som vanligt nervös när jag lämnar bort honom! men han kommer ha det så kul med Leia och faster och farbror! :-)
Nu ska jag packa Theo´s sova över väska:-)

Det blir inget mer inlägg idag.. när vi har lämnat honom är det ju hem och göra oss iordning som gäller!

Ha en superbra fredagskväll.. det ska iallafall jag ha!!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0