helt slut..!

Theo somnade strax innan kl 20 ikväll.. helt slut.. plus att han hade lite feber nu på kvällen me:-(
stackars lillen!
jag tycker så humla synd om honom alltså!
Jag åkte iväg här för att träna med hanna och annelie förrt.. men när vi kom ner till gymmet var det en instruktör där, dom skulle hjälpa till om man ville ha hjälp..
 men vi hade ju bokat och ville inte ha honomdär.. så vi struntade att träna där och gick en lång promenad på en timma istället:-)
och det var riktigt skööönt!:-)
när jag kom hem va Rille kvar.. han som skulle åka kl 18.. men åkte kl 19.30.. lång väg till trysil..

Nu får vi hålla alla tummar vi har att vi får en tid imorrn på vårdcentralen!
vill inte sitta på akuten i fleeera timmar!
nej tack!

Och håll alla tummar på att han ska bli frisk, så vi kan åka!! håll håll hårt i tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker så himla synd om lillprinsen! Håller alla tummar o tår jag har:)

2010-03-17 @ 22:50:49
Postat av: Anonym

Klart vi håller tummarna...Vore för jävligt för er att få ställa in en resa som ni så länge sett fram emot :( men de e nog ingen fara!! Puss

2010-03-18 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0