måndag.. :-)

Jaa idag är det måndag och snart är det fredag!! weeiii! som vi längtar!!:-)
Theo tar sin medicin mycket bättre nu.. fast vi får trillskas lite ibland.. men det är stor förändring mot vad det var från början! så det är jättebra!..
Theo ska inte till dagis idag eller imorrn... bäst att han får i sig medicinen ordentligt.. Pratade med BVC förrut, lite om flygningen nu med öronen och så.. men vi ska ge han näsdroppar innan vi lyfter och när vi har landat.. för han kan fortfarnade ha vätska kvar i öronen och dåska nässpray hjälpa.. hoppas hoppas! fick även ett sjukintyg som hon skulle skicka hem.. behöver ju ha det till försäkringskassan och så vet jag inte om jag behöver det till jobbet... men jag ska nog åka dit med det iallafall... tråkigt att inte vara på jobbet dom här sista dagarna innan vi åker.. men det är ju som det är... Theo´s hälsa går ju först!!

nu ligger han och sover, så jag pasar på att sätta mig här...
theo vaknar alltid på morgonen mellan 7-8.. så han blir trött vid den här tiden.. men det är ju skönt att ha rutiner liksom.. han somnar ju (oftast) vid 20 på kvällen me.. och sover hela natten! duktig kille det där ;-)

om jag skulle göra lite nytta då.. eller nej kanske inte.. vi får se!
 
bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0