Ökat besökare! (24)

Vilken dag det har varit för många idag.. inget vidare=(... vill inte gå in mer på vad det är, men så är det iallfall!

Va konstigt allså... dom inläggen jag har skrivit om när jag mådde dåligt och så, dom har gjort att mina unika besökare har ökat.. väldigt lustigt! tycker folk om att läsa att man mår dåligt istället för att man har det bra?? :-S.. hmm.. jaja! men det är ju kul att flera har hittat hit, men det kunde ju vara för en annan anledning.. men men...

Imorrn är jag ledig och gissa vad jag ska göra?? hehheh joo åka och handla och till ikano! konstigt va?? ;-) haha.. så kan det vara!
på lördag är det 25 års party!! weeeiii.. kommer nog att bli superkul! denny du är inte nervös för vad som kommer från oss va??! ;-)

Natti natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0