Sluta nu!!!

Nu får det fasiken va slut på det här!
Theo låg och sov middag här för en stund sen,
helt plötsligt sätter han sig upp och spyr rakt ut över soffan!!
och när jag ska ta och plocka upp och rengöra då kommer det en spya till!
Så jag tänkte att jag ringer vårdcentralen, för dom har ju inte ringt mej än :-S...
men där går det ju inte komma fram för det är ju "fullt" för dagen!! gaaahhhh! så jag ringde sjukvårdsrådgivningen..
och dom tyckte bara att jag skulle strunta i penecillinet idag och ringa vårdcentralen imornn igen!! trött jag blir alltså!
theo har ju ingen ork alls.. han bara hänger på mig.. vill inte dricka eller nått.. typ halvsover..

men nyss duscha jag av honom och så fick jag i han lite saft.. och nu är han uppe på benen igen!

undra varför han kräktes så mycket? var det penecillinet tro??

Jag ringde jobbet förrut me och sa att jag inte kommer på hela veckan... och ringde dagis me..
nu ska han faan kurera sig så vi kommer iväg!! ta hand om honom och mysa och ge kärlek.. hoppas han blir frisk av det ;-)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0