Supertrevligt kväll med 2 hemköpare ;-)

Idag har det ju varit melodifestivalen.. tyvärr vann ju Anna men jag ska väl inte säga för mycket.. jag röstade ju inte!:-).. men jag tyckte väl att Darin kunde vinna! men men...
Ikväll jag haft väldigt trevligt sällskap här hemma! som bestod av Annica och Annelie:-) himlans trevligt tjejer! Annica kom tidigare så vi käkade lite.. potatisgratäng, kycklingfile med soltorkade tomater och fetaost och även en sallad till!:-) jättegott!!  Sen är annlie kom käkade vi lite glass... Theo har verkligen haft det roligt ikväll.. fått mycket uppmärksamhet! sånt gillar han.. jag fick inte göra nått.. han ville att dom skulle göra allt.. byta blöja, tvätta händerna.. ja med mera! Tack än en gång! får vi göra om snart igen..theo blev lite trött mot slutet.. men när dom åkt hem så somnade han nog inom 5 minuter! gullet !
Cissi skulle ju me varit me men hon blev kvar i örebro... bilen hade gått sönder!! supertråkigt verkligen!!:-(.. nu är det bara timmys bil som inte har gått sönder.. hoppas den inte gör det heller... det är nog inte meningen att vi ska till thailand...

Thomas har ju varit på matchen ikväll.. synd bara att LHC förlorade:-( typsikt! Men det var ett jäkla drag tydligen..!

nu ska jag återgå till min man.. Eller sambo är det ju.. kanske min man snart eller, man vet ju aldrig ;-)


Kommentarer
Postat av: annica

tack för i kväll!!

jättekul!!



theo är för söt !

men me så goa föräldrar så ! :D



hoppas din "man" blir din man på riktigt snart! :P



puss å kram

2010-03-13 @ 23:33:53
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: mamma

timmys bil gick sönder först,han krockade, kom du inte ihåg det. han fick ju hyra bil i 14 dar.så nu ska det väll inte hända något mer.

2010-03-14 @ 08:47:40
Postat av: Jenny K

haha klart du vill göra om det när du får hjälp med barnpassningen :) hihi

2010-03-14 @ 18:47:45
Postat av: rille

thomas hon ber om att få bli din man fria då ja vill gå på bröllop ju ;)

2010-03-14 @ 19:17:06
Postat av: annica

gillar rilles inlägg! kör hårt! :D

hehe oj nämen.. gillar ? var visst inte på facebook nu.. lätt o bli beroende HIHI!

2010-03-14 @ 22:54:39
URL: http://tokan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0