sura kärringar, nej tack!

ringde vårdcentralen imorse igen då.. hon skulle prata med läkaren och ringa upp:-S.. den här personen LOVADE att ringa senast kl 14..
Jaa och hon ringde me! sur som faan och stressad till tusen! hatar att prata med sånna kärringar!
ursäkta ordvalet!
Men hon sa att det fanns ett nytt recept att hämta ut kl 16...
och så frågade jag om sjukintyg och då sa hon att det skriver BVC ut när barnet är friskt:-S EHH okej!
så du får ring BVC imorrn kl 9 så är det!!! kärring!

Är så himla trött på vårdcentralen alltså! Jag frågade me om vi skulle på återbesök innan vi åker..

-vadå återbesök innan ni åker, jag vet inte att ni ska åka nånstans
- men för helvete, jag har ju sagt det till läkaren och hon vet det!
-jaa men återbesök finns det inga resureser för, så det blir det inget av..
-ehh okej.
-om han inte är frisk så får du komma in med han igen, för återbesök är inget vi har!

jaa så lät det ungefär! snacka om bitter kärring alltså! Gaaaahhhh!

och nu för typ 10 min sen ringer hon upp igen från vårdcentralen.
-hej det är från vårdcentralen.
-mm hej.
-skulle bara säga att det nya receptet med antibiotika finns på apoteket nu.
- aa va bra..
- då vet du det, tack hej!
-hej, hej!


Hahahahahaha! jaa usch så det kan va!
men nu skulle thomas plocka upp medicinen så theo får den när han kommer hem!
lilleman sover ju nu förtillfället, ska kanske krypa ner till han!:-)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tycker det låter som att ni ska göra som Emelie o Denny, sök till privat barnläkare de låter inte klokt för faaaan att de får bära sig åt så här,hoppas verkligen han blir bra snart! puss o kram

2010-03-18 @ 18:41:01
Postat av: Jennie

Jag ringde faktiskt till han barnläkaren men han var inte där tors-fredag tyvärr:-(

2010-03-18 @ 21:02:04
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0