träning idag..(25)

Jaa nu ni, nu börjar nedräkningen... 25 dagar kvar tills vi kommer till solen och värmen... förstår ni hur underbart det ska bli! hihihihi! inte lite avis eller??! hihihi! längtar! snart åker nog resväskorna fram:-) om jag får bestämma.. haha jag hade nog tagit fram dom redan i december men thomas stoppade mej:-) konstigt kan man ju tycka haha!!

Tränat har jag gjort me... jobbigt var det en riktigt skönt! det var ju två veckor sen jag träna sist tror jag:-S ... dåligt av mej!

Theo fick bara va på dagis i tre timmar idag..:-(.. jag slutade ju tidigt... så han kom dit, åt, sov och sen gick hem typ.. han vill ju vara där, för han tycker ju att det är så roligt... så från och me nästa vecka kommer han att börja klockan 9.. så han får vara med på alla aktiviteter dom gör på förmiddagen... så hoppas det blir bra... för han missar ju så mycket pyssel och grejer dom håller på me när han börjar vid 10.30.. så nu kör vi från 9 nästa vecka.. får se hur trött han är då när han kommer hem ;-)...


Busen!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Det blir nog bra för honnom. Är bara lite avis ,tycker det är skönt att skotta å frysa i denna härliga snö ha ha ..

2010-03-02 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0