trevligaste helgen på länge...

Har visst inte blivit nått inlägg den här helgen..! uppss!

hade illafall en supertrevlig kväll igår... va ju på 25 års partaj! riktigt kul...! vi åke därifrån ganska så skapligt tidigt.. klockan kanske va halv 1.. om jag minns rätt ;-)... men partyt var inte slut där inte... för cissi och molle följde me hem till oss... kuuul! :-)... tiden bara sprang iväg... thomas blev väldigt trött kanske runt 02.30 så han gick upp och la sig... och jag kom inte i säng förräns 05.00.. :-S.. hahah men kul hade jag iallafall och det är ju huvudsaken eller hur?;-)
Tack iallafall alla inblandade för en trevlig kväll.. hoppas det blir snart igen ;-)

I fredags hade vi lite myskväll här hemma, vi och cissi:-).. käkade lite och kollade på film.. eller rättare sagt thomas och cissi kollade på den, jag sov igenom den;-) hehehe..

Kommer lite bilder från partyt i nästa inlägg.. ska bara föra över dom från thomas dator:-)

Hej så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0