Födelsedagskalas=)

Idag har vi varit hos Theo´s farmor, för hon fyllde år igår! grattis Kinna=)

Innan det var vi en sväng på ikano... kolla runt lite.. Theo fick en ny tröja=).. och så köpte vi väggdekorationer på ikea.. som vi har satt upp i trappen=).. blev ganska bra om jag får säga det själv=)
emelie va här och hjälpte mig att sätta upp dom... tack för hjälpen=) och så har vi fått ordning på lite grejjer.. tack vare emelie.. hon puscha på oss hela tiden... men det var ju effektivt.. vi fick ju mycket gjort=)

Nu är det snart dax att hoppa i säng... min älskade lilla kille ligger redan och sover, som vanligt=)
natti natti..

Trappen med väggdekorationerna=)

Försättningen av trappen...

Leia ute och går med Ozzy ( eller ute och ute, inne hos farmor o farfar)

Min älskade lilla son!!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är utmanad på min blogg gå in och läs.. :)

2008-09-22 @ 10:14:28
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: sofo

2008-09-22 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0