2 steg!

THEO TOG TVÅ STEG IDAG! =) ALLDELES SJÄLV!!! FYY VA STOLT JAG ÄR! Men tyvärr så va ju jag på jobbet just då, men han visade mormor att han kunde!! så himla duktig!!  Men han ville inte visa mig.. men det kommer väl... jag är ändå hur stolt som helst!  2 dagar innan han blir 11 månader=)

Som sagt så har jag jobbat idag... 9-15... skulle va inne i delin hela dagen men vid 10 undrade annette om jag kunde ta kassan mellan 12-15... hihi det är ju så kul i kassan så klart så kunde jag göra det!=)
Nu på kvällen har vi haft våran första grillning för iår! med rille och cissi.. jättegott, verkligen sommar känsla! tzatsiki och grillad...=)
Och just nu sitter vi och spelar poker.. jag och cissi har åkt ur så nu är det bara thomas och rille kvar.. heja thomas!
Ska jobba imorrn me då... 8-14 i charken!

Theo och mamma va nere i verkstaden på förmiddagen... theo har busat amssor med gammelfarmor och gammelfarfar!

Snart dags för sängen! bye!


 


I verkstan!


Buse!


Hihi! Min underbara stora kille!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen va rille och cissi där igen.. kan ju nästan tro att dom bor där när man läser din blogg, annars är det en bra blogg..!

2009-04-04 @ 16:46:11
Postat av: Jennie

jaa dom är här ganska ofta och vi trivs i deras sällskap! det är alltid trevligt när dom är här!

2009-04-04 @ 22:27:39
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trivs i erat sällskap oxå :)

Tråkigt att vissa ska behöva vara avundsjuka för att man umgås....

2009-04-05 @ 04:49:10
Postat av: Cissi

Trivs i erat sällskap oxå:)

Tråkigt att vissa ska vara avundsjuka för att man umgås....

2009-04-05 @ 04:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0